Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Damar Slow Şarkılar

Damar Slow Şarkılar
En Güzel Slow Arabesk , Slow müzikler, damar slow parçalar , kafa müzikler , efkar şarkılar , Türkçe Slow Müzikler, Romantik Müzikler, Tüm zamanların en iyi aşk şarkıları, Aşk Şarkıları , En Popüler Türkçe Slow Şarkılar Listesi, harika slow müzik listesi , Romantik aşk şarkıları listesi, Slow müzikler, Popüler Türkçe Slow Şarkılar Listesi , duygusal şarkılar , romantik şarkılar , romantik şarkı listesi , unutulmaz Aşk Şarkıları , geçmişten günümüze en iyi aşk şarkıları.
Damar Slow Şarkılar Listesi: Hazır Müzik Listeleri
Acı hayat - Yar demedin
Adem Gümüşkaya - Kış Masalı (Adını Dağlara Yazdım Yarim) (2013)
Ali Güven ve Yıldız Tilbe - Yüreğin Beni İsterse (2012)
Alişan - Olay Bitmiştir (muzikliste.blogspot.com)
Arif Altunkaya - Sonsuz Aşkım (2006)
Azer Bülbül - Duygularım  (2012)
Baha - Aşk Yemini (2007)
Baha – Zalim (muzikliste.blogspot.com)
Barış Manço - Unutamadım (muzikliste.blogspot.com)
Berdan Mardini - senden çocuğum olsun istiyorum
Bülent Ersoy - Ümit Hırsızı (2019)
Cengiz Kurtoglu - Liselim
Cengiz Kurtoglu - Resmini Öptüm
Cahit Berkay & Derya Petek - Arda Kalan (2012)
Coşkun Sabah - Anılar (muzikliste.blogspot.com)
Coşkun Sabah - Aşığım Sana
Cüneyt Tek - Gidersin
Doğuş - Yakmalı Mı (muzikliste.blogspot.com)
Ebru Gündeş - Ağlamayacağım (2011)
Ebru Gündeş - Araftayım (2014)
Ebru Gündeş - Demir Attım (1993)
Ebru Gündeş - Kaçak (2006)
Ebru Gündeş – Kızıl Mavi (muzikliste.blogspot.com)
Ebru Gündeş - Ölümsüz Aşklar (2008)
Ebru Gündeş - Seni Sevmediğim Yalan (2006)
Ebru Yaşar - Alev Alev (2019)
Ebru Yaşar - Ateşten Gömlek (2006)
Edip Akbayram – Benden Gittin Gideli
Emel Sayın - Gözler Kalbin Aynasıdır
Emrah - Haram Geceler (1993) 
Etkin - Sensizim (muzikliste.blogspot.com)
Fatih Kısaparmak - Benim Babam
Fatih Kısaparmak - Üzüm Karası Güzlerin
Ferdi Tayfur - Gizli Sevda (2006)
Ferdi Tayfur - Sabahci Kahvesi
Ferdi Tayfur – Sevda Yelleri (muzikliste.blogspot.com)
Davut Güloğlu – Canıma Yetensin
Demet Akalin - Sebebim (1997) 
Gökhan Özen - Dön Çarem (2001) 
Gökhan Özen - Duman Gözlüm (2001)
GÖnul Akkor - Sen de Git Sevme Unut
Gülay - Affettim Seni (2005)
Gülay - İstanbul Ağlıyor (2007)
Güllü - acımıyorsan (muzikliste.blogspot.com)
Güllü - bir sevgi borcun var
Güllü ve Gürkan – Söz Verdim
Gülşen - Nazar Değmesin (2003)
Gülşen - Sakıncalı (2003) (muzikliste.blogspot.com)
Hakan Altun - Başka Ten Uymuyor (2010)
Hakan Altun - Ben Seni Sevdim (2002)
Hakan Altun - Hani Bekleyecektin (2007)
Hakan Altun - Gidemezsin (2017)
Hatice – Canımın Ötesi (muzikliste.blogspot.com)
Hatice - Doyamıyorum (2005)
Hatice - Haram Geceler (2005)
Hüseyin Turan - Dinle (2002)
İbrahim Erkal - Canısı (1996) 
Ibrahim Erkal - Unutmayacagim (1996)
İbrahim Tatlıses - Bebeğim (2002)
İbrahim Tatlıses - Keskin Bıçak (2002)
İntizar - Gelincik (1998) (muzikliste.blogspot.com)
İntizar - Nasil Dayanirsin
İntizar - Sensiz Olamam (muzikliste.blogspot.com)
İsmail Yk - Dokuz Mevsim (2009)
İsmail yk - Son Defa (2005)
Işın Karaca - Dilektaşı (2010)
Işın Karaca - Yetinmeye bilirsin
Karmate - Nayino (2009) (muzikliste.blogspot.com)
Kutsi – Ağlama Kalbim
Lara - Kahretsin  (muzikliste.blogspot.com)
Linet - Bu Eylül Akşamıinda (2012)
Melih Görgün - Bahar (2004)
Melih Görgün - Yoksun (2004)
Metin Şentürk - Canımın İçi
Mithat Körler - Sonbaharda Sevmiştim (2011)
Muazzez Ersoy - Seni Seviyorum (2004)
Murat Başaran - Gülümse Anne (2006) 
Murat Basaran - Magrur(muzikliste.blogspot.com)
Murat Kekilli - Ver Bana Düşlerimi (2010)
Murat Kurşun – İyi Ki Varsın
Murat Kursun - Sevenler Gece Ölur
Nalan - Bal Gibi Biliyorsun (2003)
Nalan - Söz Verdik (2009) (muzikliste.blogspot.com)
Nalan - Şimdi Git (2002)
Naşide Göktürk - Sakın Ha (2001)
Nilüfer - Ask Kitabı (muzikliste.blogspot.com)
Olgun Şimşek – Aşk Olsun
Onur Şan – Can Yarim (muzikliste.blogspot.com)
Orhan Gencebay - Dil yarası
Orhan Gencebay - Sevmek Çok Zormuş
Seda Uren - Erkekler de Aglar
Selami Şahin & Burcu Güneş - Ben Tek Bir Adam Sevdim (2010)
Selami Şahin - Özledim Her Şeyini (1994)
Selçuk Balcı - Deniz Üstünde Fener
Sibel Pamuk - Sen ve Ben (2008)
Sinan Özen - Bir Ölüme Çare Yok (2011)
Sinan Özen - Çok Ama Çok [Seni Çok Ama Çok Seviyorum] (2010)
Sonat - Soyadın Bende Kaldı (2006)
Şahin - Ağla Yürekli Çocuk (2005)
Şahin - Sebebim (2005) (muzikliste.blogspot.com)
Şebnem Kısaparmak – Seni Seviyorum
Şükriye Tutkun - Gücüm Yetene Kadar (2004)
Ümit Sayın - Ben İyiyim (2004) 
Volkan Konak - İşte Geldin Gidiyorsun (muzikliste.blogspot.com)
Yıldız Tilbe - Aşk Laftan Anlamaz Ki (2002)
Yildiz Tilbe - Bir Tek Düşüncem (2009)
Yıldız Tilbe - Çabuk Olalım Aşkım (2003)
Yıldız Tilbe - Gitme Kal [Düet Ragga Oktay] (2013)
Yıldız Tilbe - Gönül Vakti (2015)
Yıldız Tilbe - Gül Zamanı (2006)
Yıldız Tilbe - Kardelen (2014) (muzikliste.blogspot.com)
Yıldız Tilbe - Severim Ama Güvenemem (2014)
Yıldz Tilbe - Ummadığım Anda (2002)
Yıldız Tilbe - Vazgeçtim (1995)
Yıldız Tilbe - Yemin Mi Ettin (2016)
Zafer Peker - Diyemedim (1993) (muzikliste.blogspot.com)
Zeki Muren - Ben seni unutmak icin sevmedim
Zeki Müren - Bulamazsın (muzikliste.blogspot.com)
Zeki Müren - Gitme Sana Muhtacım
Zerrin Özer - Sevmek Günahsa Eğer (1984)
Zerrin Özer - Son Mektup (1984)
................................................................
Listeyi Hazırlayan: Müzikliste Editörü Yunus Güncelleme: 25.12.2019
................................................................
Not: Bu liste bilgi edinme amaçlıdır, sitemizde müzik dinleme ve indirme hizmeti yoktur!

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Temmuz 20, 2015

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır