Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Rafet El Roman - Adımla Seslendi

Rafet El Roman - Adımla Seslendi
Rafet El Roman - Adımla Seslendi

Sanatçı: Rafet El Roman
Albüm: Adımla Seslendi
Çıkış tarihi: 2014


Rafet El Roman - Adımla Seslendi / Şarkı sözü:

Kendini kandırdı bu aşkta itiraf arzular inatla
Muhtelif umutlarla karmakarışık
Ben hiç tereddüt etmeden sevdim
Yalan nedir bilmeden
Karşılıklıdır her şey sandım.

Adımla seslendi nasıl ağrıma gitti nasıl kırgınım
Artık aşkım demiyordu sevmiyordu anladım
Adımla seslendi nasıl kalbime indi nasıl üzgünüm
Günlerce yüzüme gülmüyordu demiyordu canımsın.

Aşk önce sevilene sonra sevene düşermiş
Geriye tek keşkelerle kaldığımda anladım
Aşk önce sevilenle, sonra sevenle kalırmış
içime hep gam ve keder soluyunca anladım.


Şarkı sözü, Şarkı sözleri,

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Mart 25, 2014

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır