Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Türk Halk Müziği Listesi #1

Türk Halk Müziği Listesi
Türk Halk Müziği listeleri , Türk halk müziği türküleri , En Popüler Türk Halk Müziği Müzik Listeleri , türk halk müziği sanatçıları , türk halk müziği şarkıları , saz , bağlama , Nostalji Kahvesi , türkü diyarı , türk halk müziği sanatçıları isim listesi , Ege Türküleri , Anadolu Türküleri Memleketim en güzel türkülerini bir arada...

Türk Halk Müziği: Hazır Müzik Listeleri
Ahmet Aslan & Kemal Dinç - Gül Yüzlü Sevdiğim
Ahmet Şafak - Sarıkamış (muzikliste.blogspot.com)
Ahmet Şafak - Sevduğum (muzikliste.blogspot.com)
Ahu Sağlam - Ah Benim Sevdalı Başım
Ahuzar - Al Yazmanın Oyası(muzikliste.blogspot.com)
Ahuzar - Bir Sandığım Vardır (Ağıt)
Ahuzar - Bulut Bulutun Üstüne(muzikliste.blogspot.com)
Ahuzar - Sen Hiç Mi Bahar Görmedin?
Ahuzar - Su İçemem Testiden (muzikliste.blogspot.com)
Ali Can - İzmirin Kavakları(muzikliste.blogspot.com)
Ali Asker - Metris'in Önü (muzikliste.blogspot.com)
Anadolu Kızları - Yine Memleketim Düştü Aklıma
Arif Sağ - Dersim Dört Dağ İçinde (muzikliste.blogspot.com)
Arif Sağ - Gurbeti Ben mi Yarattım
Arif Sağ - Serçeşme(muzikliste.blogspot.com)
Arzu Görücü - Hani Yaylam Hani Senin Ezelin
Arzu Görücü - Turnam (muzikliste.blogspot.com)
Arzu Görücü - Yeşil Ayna (muzikliste.blogspot.com)
Ali Asker - Gülüm (muzikliste.blogspot.com)
Asik Gulabi - Anam Babam Abilerim (Uzun Hava)
Aşık Mahzuni Şerif - Dargın Mahkum (muzikliste.blogspot.com)
Aşık Mahzuni Şerif - Gel Gizli Gizli
Aşık Mahzuni Şerif - Han Sarhoş Hancı Sarhoş
Aşık Mahzuni Şerif - Merdo (muzikliste.blogspot.com)
Aşık Mahzuni Şerif - Vah Vah (muzikliste.blogspot.com)
Aşık Veysel - Ben Gidersem Sazım Sen Kal Dünyada
Aşık Veysel - Beni Hor Görme Gardaşım
Aşık Veysel - Dostlar Beni Hatırlasın
Aşık Veysel - Gönül Sana Nasihatım(muzikliste.blogspot.com)
Aşık Veysel - Kara Toprak (muzikliste.blogspot.com)
Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım
Ayfer Vardar - Gide Gide Bir Söğüde Dayandım
Ayfer Vardar - Yastadır Ey Deli Gönül (Ağıt)
Aynur - Dağlara Küstüm Ali(muzikliste.blogspot.com)
Aynur Haşhaş - Şu Karşı Yaylada
Aysun Gültekin - Kırmızı Gül Demet Demet
Ayşegül Yordam - Zülüf (muzikliste.blogspot.com)
Bahadır Sağlam - Bahçadar Yeşil Çınar
Bahar - Ay Işığında(muzikliste.blogspot.com)
Baran Deniz - Elvan Elvan (muzikliste.blogspot.com)
Bayram Bilge Tokel - Dağ ile Sohbet
Bayram Bilge Tokel - Köprüden Geçti Gelin
Bedia Akartürk - Cemile'min Gezdigi Dağlar
Bedia Akartürk - Kesik Çayır (muzikliste.blogspot.com)
Bedri Ayseli - Ağlama Yar Aglama Anam
Belkıs Akkale - Odam Kireçtir Benim
Belkıs Akkale - Seher Yeli (muzikliste.blogspot.com)
Belkıs Akkale - Sunam (muzikliste.blogspot.com)
Bengi - Kırklar Semahı
Burçin Birben - Gurbet (muzikliste.blogspot.com)
Burçin - Neredesin Sen
Burçin - Türkmen Gelini (muzikliste.blogspot.com)
Burhan Çaçan - Ayaz Geceler
Burhan Çaçan - Sinesine Sinesine Ben Giderim Sinesine
Cahit Berkay - Selvi Boylum Al Yazmalım
Cebrail Kalın - Eğin Dedikleri
Celal Bakar - El Vurup Yaremi İncitme Tabip
Celal Bakar - Madımak Oylum Oylum
Cem Cansız - Etme Bu Cefayı(muzikliste.blogspot.com)
Cengiz Özkan - Ayağına Giymiş Kara Yemeni
Cengiz Özkan - Bir Ay Doğar
Cengiz Özkan - Değme Felek(muzikliste.blogspot.com)
Cengiz Özkan & Muharrem Temiz - Gül Ki Güller Açılsın
Ceren Yeter - Çektiğim Cevri Cefalar
Ceylan - Alvarada Kiz Bahri (Uzun Hava)
Çiğdem Elmas - Bir Sandığım Vardı (Ağıt)
Çiğdem Elmas - Eledim Eledim(muzikliste.blogspot.com)
Deniz Toprak - Gül Kuruttum
Deniz Toprak - Nene (muzikliste.blogspot.com)
Deniz Toprak - Yere Düştü Alamadım Fesimi
Deniz Toprak - Yeşil Yaprak Arasında
Dertli Divani - Bilesin (muzikliste.blogspot.com)
Dertli Divani - Diktiğimiz Fidanların
Derya Karadeniz - Gibi Geldin Bana
Devrim Kaya - Ellerini Çekip Benden
Devrim Kaya - Kadifeden Kesesi(muzikliste.blogspot.com)
Dilek Türkan - Fikrimin İnce Gülü
Eda Baba - Gurbette Ömrüm Geçecek
Edip Akbayram - Aldırma Gönül (muzikliste.blogspot.com)
Elif Buse Doğan - Ağlarım(muzikliste.blogspot.com)
Elif Buse Doğan - Ey Ağalar Hangi Derde Yanayım
Emel Taşçıoğlu - Bağa Girdim Kiraza
Emel Taşçıoğlu - Bayramdan Bayrama (muzikliste.blogspot.com)
Emel Taşçıoğlu - Sular Durulur Derler
Emel Taşçıoğlu - Yere Düştü Alamadım 
Erdal Erzincan - Çalın Davulları
Erdal Erzincan - Nem Kaldı(muzikliste.blogspot.com)
Erdem Ergün - Efkara Geldim
Erensoy Akkaya - Fincanın Etrafı Yeşil
Erkan Oğur - Pencereden Kar Geliyor
Erkan Oğur - Mamoş (muzikliste.blogspot.com)
Erol Köker - Bugün Ayın Işığı
Erol Köker - Çanakkale İçinde (muzikliste.blogspot.com)
Erol Parlak ve Emine Tokail - Emir Dağı
Erol Parlak - Bir Çift Turna Gördüm
Erol Parlak - Sunayıda Deli Gönül
Erensoy Akkaya - Balam(muzikliste.blogspot.com)
Esin Afşar - Ben Gidersem Sazım Sen Kal Dünyada
Eşref Vakti - İlk Göz Ağrım
Ezgi Mert - El Çek Tabip(muzikliste.blogspot.com)
Fahri Karaoğlan - Madımak Oylum Oylum
Fahriye Evcen - Bahçede Yeşil Çınar
Fatih Demirhan - Bugün Ayın Işığı
Fatih Kısaparmak - Ağlaram Keke (muzikliste.blogspot.com)
Fatih Kısaparmak - Bu Adam Benim Babam
Fatih Kısaparmak - Hastane Önünde İncir Ağacı
Fatih Kısaparmak - Kilim(muzikliste.blogspot.com)
Fatih Kısaparmak - Sılaya Doğru
Fatma Parlakol - Mapushane İçinde Attım Postumu
Fatma Türkan - Çemberimde Gül Oya
Fatma Türkan - Halkalı Şeker (muzikliste.blogspot.com)
Ferda Ereren - Harman Yeri Sürseler
Ferda Ereren - Kuş Uçtu Yavru Kaldı
Feryal Öney - Sevdayla Uslandı Gönlüm
Gamze Akkuş - Karanfil Ekilende
Grup Abdal - Ervah-ı Ezelde (muzikliste.blogspot.com)
Grup Abdal - Başındaki Yazmayı Da Sarıya Mı Boyadın
Grup Abdal - Gel Ha Gönül Havalanma
Grup Abdal - Mağusa Limanı
Grup Öksüzler ve Yudum - Sağım Yalan Solum Yalan
Grup Yol - Adıyaman(muzikliste.blogspot.com)
Gülay - Ahirim Sensin (Cahildim Dünyanın Rengine Kandım)
Gülay - Ellerini Çekip Benden
Gülay - Evlerinin Önü Handır
Gülay - Sezenler Olmuş (muzikliste.blogspot.com)
Gülay - Sunayı Da Deli Gönül
Gülay - Zalim Dünya(muzikliste.blogspot.com)
Gülay Songur - Ah Oğul (muzikliste.blogspot.com)
Güler Duman & Musa Eroğlu - Yürü Bre Yalan Dünya
Güler Duman - Ayaz Yarim
Güler Duman - Güzel Senin İle
Güler Duman - Sazım(muzikliste.blogspot.com)
Güler Duman - Var Gibi(muzikliste.blogspot.com)
Gülsüm Kahraman - Gezsemde Dünyanın
Gülsüm Kahraman - Yürüyorum Dikenlerin Üstünde
Gülşen Kutlu - Gökteki Yıldızın Üçü Terazi
Gülşen Kutlu - Sögüdün Erenleri (muzikliste.blogspot.com)
Gülşen Kutlu - Yozgat Sürmelisi
Gülten Yıldırım - Ah Buğdayım (muzikliste.blogspot.com)
Gürsoy - Dönesin (Sevcan Orhan*Düet)
Handan Aydın - Kahmut Yaylası
Hakan Çakmak - Dertli Yazın (muzikliste.blogspot.com)
Hakan Yeşilyurt - Çalın Davulları
Hakan Yeşilyurt - Çökertme (muzikliste.blogspot.com)
Hakan Yeşilyurt - Nesine Yandım
Hakan Yeşilyurt - Sabahın Seherinde Ötüyor Kuşlar
Halimiz Ahvalimiz - Pınara Varmadın Mı
Haluk Tolga Ilhan - Gölbaşına Vardım Gülleri Çoktur
Hasan Özdemir - Bitliste Beş Minare
Hilal Özdemir - Gövel Ördek (muzikliste.blogspot.com)
Hülya Süer - Ela Gözlüm(muzikliste.blogspot.com)
Hülya Süer - Haydar Haydar (muzikliste.blogspot.com)
Hülya Süer - Yar Demedin
Hüseyin Acar - Benim Şikayetim Çarkı Felekten
Hüseyin Turan - Ah le yar yar(muzikliste.blogspot.com)
Hüseyin Turan - Çayın Öte Yüzünde
Hüseyin Turan - Edremit'in Gelini (muzikliste.blogspot.com)
Hüseyin Turan - Evlerinin Onu Handır
Hüseyin Turan - Sendeki Kaşlar
Hüseyin Turan - Serçeşme(muzikliste.blogspot.com)
İbrahim Tatlıses - Her Demet (Uzun Hava)
İlhan Şeşen ve Ali Osman Erbaşı - Ordu'nun Dereleri
İhsan Güvenç - Açma Zülüflerin
İlkay Akkaya - Mevlam Bir Çok Dert Vermiş
İlke Türkdoğan - Yağmur Yağar(muzikliste.blogspot.com)
İlker Çakmak - Buhar Gözlüm (muzikliste.blogspot.com)
İlker Çakmak - Yandı ha Yandı
İnci Kaya - Gelecekti Gelmez Oldu
İnce Saz - Bir İncecik Duman Tüter Bacadan
İskender Ulus - Hekimoğlu(muzikliste.blogspot.com)
İsmail Altunsaray - Asker Kınası
İsmail Altunsaray - Kız Senin(muzikliste.blogspot.com)
İsmail Altunsaray - Menevse Koymuslar Gulun Adini
İsmail Aydın - Türküler Şarkılar Küstüler Bana
İsmail Hakkı Demircioğlu - Cevizin Yaprağı
İsmail Hakkı Demircioğlu - Seher Yeli
İsmail Özden - Malatya Eline
İzzet Altınmeşe - Amman Ey (muzikliste.blogspot.com)
İzzet Altınmeşe - Fırat (muzikliste.blogspot.com)
İzzet Altınmeşe - Yazımı Kışa Çevirdin
İzzet Altınmeşe - Yüce Dağ Başında
İzzet Yıldızhan - Delalım (muzikliste.blogspot.com)
Jale Parıltı - Gönül Dağı
Jülide Özçelik - Anan Var Midur (Karedeniz Türküsü)
Kazım Koyuncu - Asiye (muzikliste.blogspot.com)
Kıvırcık Ali - Geriye Dönün Seneler
Kıvırcık Ali - Gül Tükendi Ben Tükendim
Kıvırcık Ali - Gülüm(muzikliste.blogspot.com)
Kivircik Ali - Tutuştu Gönül Cerağım
Kızılırmak - Ağ Elime Mor Kınalar Yaktılar
Kubat - Esti Seher Yeli
Kubat - Gülüm (muzikliste.blogspot.com)
Kubat - Karadeniz
Kubat - Kostak Yeri (muzikliste.blogspot.com)
Kubat - Sarı Gelin
Kubat - Söğüdün Erenleri
Kubat - Telli Turnam(muzikliste.blogspot.com)
Kubat - Ucu Yanık Mektup
Kubat - Zalim Poyraz (muzikliste.blogspot.com)
Latife Eraslan - Gönül
Mahzuni Şerif - Sarı Saçlım Mavi Gözlüm
Manuş Baba - Derin Derin Sevdalara Dalarsın
Mazlum Çimen - Feryadı İsyanım(muzikliste.blogspot.com)
Mehmet Erenler - Söğüdün Erenleri
Mehmet Öndül - Türküler Ağlıyor Anadolu'da
Mehmet Ülker - Yüreğime İyi Bak(muzikliste.blogspot.com)
Mercan Erzincan - Gördüm Ki Gülşende
Mercan Erzincan - Yücelerden Yüce Gördüm
Merve Kayacan - Gözelim Sensen Gözümün Nuru
Merve Kayacan - Kırklar Dağının Düzü(muzikliste.blogspot.com)
Merve Kayacan - Kirpiğin Kaşına Değdiği Zaman
Merve Kayacan - Şafak Söktü Yine Sunam Uyanmaz
Mevsim - Emirim (muzikliste.blogspot.com)
Mircan Kaya - Alma Attım Yuvarlandı
Muharrem Ertaş - Başımda Altın Tacım
Muzaffer Akgün - Dolana Ay Dolana
Muzaffer Akgün - Gel Yanıma Gel(muzikliste.blogspot.com)
Muzaffer Akgün - Gesi Bağları (muzikliste.blogspot.com)
Muzaffer Akgün - Keklik Gibi Kanadımı Süzmedim
Murat İnce - Ayrılık Sevdi Bizi
Murat İnce - Türküler Ölmez Oğlum
Musa Eroğlu - Beni Derde Salan Gelsin
Musa Eroğlu - Candan Ileri(muzikliste.blogspot.com)
Musa Eroğlu - Harmana Sererler Sarı Samanı
Musa Eroğlu - Hasret Bitiren Yollar
Musa Eroğlu - Mihriban (muzikliste.blogspot.com)
Mustafa Özarslan - Ne Tez Yaprak Döktün Ömrüm
Mustafa Yıldızdoğan - Erzurum Dağları
Mustafa Yıldızdoğan - Türkiyem
Mükerrem Kemertaş - Huma Kuşu(muzikliste.blogspot.com)
Mümin Sarıkaya - Al Başımdan Bu Dertleri(muzikliste.blogspot.com)
Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat
Mümin Sarıkaya - Öldüğümü Bilmesinler
Müzeyyen - Ya Selam sal Ya Tez Gel
Nazan Tuğrul - Sivas'ın Yollarına(muzikliste.blogspot.com)
Nazlı Öksüz ve Musa Eroğlu - Şu Karşıki Yüce Dağlar
Nazlı Öksüz - Germir Bağları
Nazlı Öksüz - Hey Onbeşli(muzikliste.blogspot.com)
Nazlı Öksüz - Yeni Cami Avlusunda Ezan Sesi Var
Nazlı Öksüz - Yere Düştü Alamadım Fesimi
Necdet Kaya - Bir Ay Doğar(muzikliste.blogspot.com)
Necdet Kaya - Kirpiğin Kaşına Değdiği Zaman
Necdet Kaya - Yare Gidin Turnalar
Neşe Demir - Öldüm Ağlasam Ne Olur
Neşet Ertaş & Feryal Öney - Hata Benim
Neşet Ertaş - Neredesin Sen (muzikliste.blogspot.com)
Neşet Ertaş - Perişan Hallerim
Neşet Ertaş - Vur Sineme (muzikliste.blogspot.com)
Neşet Ertaş - Yalan Dünya
Neşet Ertaş - Zahidem (muzikliste.blogspot.com)
Neşet Ertaş - Zulüf Dökülmüş Yüze
Nezahat Bayram - Yine Yeşillendi De Germir Bağlar
Nida Ateş - Akşam Olur Karanlığa Kalırsın
Nida Ateş - Üğrünü Üğrünü Gelir Dereden
Nilüfer Göl - Gidin Bulutlar Gidin (muzikliste.blogspot.com)
Nilüfer Sarıtaş - Bugün Bayram Günü Derler
Nuray Hafiftaş - Bizim Eller(muzikliste.blogspot.com)
Nuray Hafiftaş - Eyvah Gönül(muzikliste.blogspot.com)
Nuray Hafiftaş - Sen Küçüksün
Nuray Hafiftaş - Yar Nerdesin(muzikliste.blogspot.com)
Nurettin Rençber - Söyle Sunam
Nurettin Rençber - Yürürüm (muzikliste.blogspot.com)
Nuri Sesigüzel - Leylam (muzikliste.blogspot.com)
Oğuz Akçay - Adıyaman(muzikliste.blogspot.com)
Oğuz Akçay - Mektebin Bacaları
Oğuz Aksaç - Turnam Başım Darda Benim
Oğuz Aksaç - Yetmez Mi Sevdiğim
Okan Murat Öztürk - Acem Kızı (muzikliste.blogspot.com)
Okan Murat Öztürk - Evlerinin Önü Handır
Okan Murat Öztürk - Seher Vakti Kalkan Kervan
Okan Murat Öztürk - Suya Gider Allı Gelin
Okan Murat Öztürk - Kahpe Felek Sana Nettim Neyledim
Onur Akın - Asude(muzikliste.blogspot.com)
Onur Akın - Beni Düşün Unutma
Onur Akın - Can Oy(muzikliste.blogspot.com)
Onur Akın - Yağmur Yüreklim (muzikliste.blogspot.com)
Onur Şan - Yar Kapadın Yollarımı
Onur Şan - Yarim Yarim(muzikliste.blogspot.com)
Orhan Hakalmaz ve Zara - Ne Elmadır Ne Nar
Orhan Hakalmaz - Ahirim Sensin(muzikliste.blogspot.com)
Orhan Hakalmaz - Garip Bir Kuştu Gönlüm
Orhan Hakalmaz - Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor
Orhan Hakalmaz - İndim Havuz Başına
Orhan Ölmez - Dağlara Düşünce Ayaz
Orhan Ölmez - Ömür Dediğin(muzikliste.blogspot.com)
Orhan Ölmez - Zülfikar(muzikliste.blogspot.com)
Oyalı Yazma - Gardaş Gitmem Diyarbekir Düzüne
Ömer Hançeri - Anne (muzikliste.blogspot.com)
Özdemir Erdoğan - Beyaz Giyme
Özgür Eren - Bülbül Havalanmış
Özlem Özdil - Candan İleri (muzikliste.blogspot.com)
Özlem Özdil - Dinle Sözüm (muzikliste.blogspot.com)
Özlem Özdil - Gül Düşer Gülün Üstüne
Perihan Kaya - Bir Yudum Türkü(muzikliste.blogspot.com)
Perihan Kaya - Yastığı Kuş Tüyünden
Pınar Aydınlar - Hal Bilmez Olduk
Ruhi Su - İzmir'in Kavakları(muzikliste.blogspot.com)
Rumeli Ekrem - Çalın Davulları Çaydan Aşağı
Rüstem Çıtak - Yanık Türküler
Sabahat Akkiraz - Gemi (muzikliste.blogspot.com)
Sabahat Akkiraz - Pahalılık Alev Gömlek
Sabahat Akkiraz - Olura Olmaza
Selda Bağcan - Ah Yalan Dünya
Selda Bağcan - Mağusa Limanı(muzikliste.blogspot.com)
Selda Bağcan — Sarhoş (muzikliste.blogspot.com)
Selda Bağcan - Sivasın Yollarına
Semra Tunç - Şu İzmirden Çekirdeksiz Nar Gelir
Sercan - Çaya İndim Taşı Yok
Serdar Kemal - Vay Be Vay
Serdar Şimşek - Aylar Oldu (muzikliste.blogspot.com)
Serhad Rasa - Nesini Soyleyim
Serpil Erol - Özge Yar(muzikliste.blogspot.com)
Seval Eroglu - Tercan Kazasından Gelen Bir Gelin
Sevcan Orhan - Buğday Tanesi
Sevcan Orhan - El Ne Bilir
Sevcan Orhan - Nazlı Yar (muzikliste.blogspot.com)
Sevcan Orhan - Şu Karşı Ki Dağda
Sevcan Orhan - Var Gibi
Sevim Coşkun - Hastane(muzikliste.blogspot.com)
Sevinç Ay - Ceviz Oynamaya(muzikliste.blogspot.com)
Sevtap Sonu – Ben Yaralı Ceylanım
Sevtap Sonu - Keklik İdim Vurdular
Seyfi Yerlikaya - Ayrılık Hasreti Kar Etti Cana
Seza Kırgız - Telgrafın Telleri
Soner Olgun - Eklemedir Koca Konak
Suavi - İzmir Ağlıyor (muzikliste.blogspot.com)
Sümer Ezgü - Anadolu'dan Geldik
Sümer Ezgü - Asmam Çardaktan
Sümer Ezgü - Cemilem (muzikliste.blogspot.com)
Sümer Ezgü - Çökertme
Sümer Ezgü - Kerimoğlu Zeybeği
Sümer Ezgü - Sarı Zeybek (muzikliste.blogspot.com)
Şükriye Tutkun - Sevin Gayri
Şükriye Tutkun - Uyan Sunam Uyan
Tayfun Talipoğlu - Lokman Hekimin Sev Dediği
Telli Kılıç - Dostum Dostum(muzikliste.blogspot.com)
Telli Kılıç - Güzelliğin On Para Etmez
Tolga Çandar - Efem (muzikliste.blogspot.com)
Tolga Çandar - İki karpuz Bir Koltuğa Sığarmı
Tolga Çandar - İzmir'in kavakları
Tolga Çandar - Yangın Olur Biz Yangına Gideriz
Tolga Çandar - Yayla Yollarında Kaldım Yanlız
Tufan Altaş - Antepten Ötedir
Tülin Berbergil - Ceviz Oynamaya Mı Geldin Odama
Türkü - Diyar Diyar(muzikliste.blogspot.com)
Türkü - Ya Sev Yada Öldur
Türkü - Yudum(muzikliste.blogspot.com)
Volkan Konak - Herkesin Bir Derdi Var
Volkan Konak - Keklik Gibi (muzikliste.blogspot.com)
Volkan Konak - Yarim Yarim
Yağız - Sivas Elinde (muzikliste.blogspot.com)
Yasemin Göksu - Ayletme Beni(muzikliste.blogspot.com)
Yasemin Göksu - Çıkayım Gideyim
Yasemin Göksu - Yeşil Başlı Güvel Ördek
Yavuz Bingöl - Değmen Benim
Yavuz Bingöl - Kara Tren (muzikliste.blogspot.com)
Yavuz Bingol - Kırmızı Gül Demet Demet
Yavuz Bingöl - Mühür Gözlüm(muzikliste.blogspot.com)
Yavuz Bingöl - Olmadı Sevdaluk
Yavuz Bingöl - Zamansız Şehire Dönmek
Yudum - Cumartesi(muzikliste.blogspot.com)
Yudum - Esmesun Ayruluk
Yudum - Haberun Ola(muzikliste.blogspot.com)
Yücel Yıldırım - Yarim Yarim
Yüksel Didikoğlu - Bu Dağlarda Bağ Olmaz
Yüksel Özkasap - Annem (muzikliste.blogspot.com)
Yüksel Özkasap - Ağla Sevdiğim
Zara - Beyaz Giyme Toz Olur (muzikliste.blogspot.com)
Zara - Derde Düştüm(muzikliste.blogspot.com)
Zara - Hasretinden Yandı Gonlüm
Zara - Kırmızı Gül (muzikliste.blogspot.com)
Zara - Uyan Sunam(muzikliste.blogspot.com)
Zara - Yarim Senden Ayrılalı
Zara - Yüce Dağ Başına Yağan Kar İdim
Zeynel & Kenan - Tabip Sen Elleme Yaramı
Zeynep Başkan - Aslan Mustafam(muzikliste.blogspot.com)
Zeynep Başkan - Çarsambayı Sel Aldı
Zeynep Başkan - Dersini Almış da
Zeynep Başkan - Sol Yanım(muzikliste.blogspot.com)
Züleyha - Çorabını Ördüğüm
.......................................................................
Bu Şarkıları Dinleyebileceğiniz Radyolar: Burdaki Yazımda
.......................................................................
Listeyi Hazırlayan: Müzikliste Editörü Yunus 
.......................................................................
Son Güncelleme: 22.09.2018
Not: Bu liste bilgi edinme amaçlıdır, sitemizde müzik dinleme ve indirme hizmeti yoktur!
Listenin Devamı

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Eylül 29, 2014

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır