Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Türk Halk Müziği Listesi #2

Türk Halk Müziği Listesi
Türk Halk Müziği listeleri , Türk halk müziği türküleri , En Popüler Türk Halk Müziği Müzik Listeleri , türk halk müziği sanatçıları , türk halk müziği şarkıları , saz , bağlama , Nostalji türküler , türkü diyarı , türk halk müziği sanatçıları isim listesi , Ezgilerimiz , Ege Türküleri , Anadolu Türküleri Memleketim en güzel türkülerini bir arada...

Türk Halk Müziği: Hazır Müzik Listeleri
Ali Ekber Çiçek - Derdim Çoktur
Arzu Görücü - Kevengin Yollarında
Ayfer Vardar - Ayrılığın Acısı(muzikliste.blogspot.com)
Aynur Haşhaş - Atma Beni Yad Ellere
Aysel Şeker - Sevdiğim(muzikliste.blogspot.com)
Ayşegül Yordam - Keklik İdim
Belkıs Akkale - Cumbullu
Birsel Yesilyurt - Avluya Bir Kuş Kondu
Caner Gülsüm - Ben de Bilmezdim(muzikliste.blogspot.com)
Cengiz Özkan - Bir Fırtına Tuttu Bizi
Cengiz Özkan - Çağırırım Dost
Çetin Akdeniz - Sabahınan Esen Seher Yeli(muzikliste.blogspot.com)
Elif Altıntaş - Sormaz Beni(muzikliste.blogspot.com)
Elif Buse Doğan - Ölmezsem Eğer(muzikliste.blogspot.com)
Emel Taşçıoğlu - Ham Meyvayı Kopardılar Dalından
Emel Taşçıoğlu - Sunayı Da Deli Gönül(muzikliste.blogspot.com)
Emirhan Kartal - Sen Bir Ceylan Olsan
Erdal Erzincan - Yar Senin Derdinden
Erensoy Akkaya - Gurbet Elde Bir Hal Geldi Başıma
Erkan Oğur - Bir Şuh-i Sitemkâr
Erkan Oğur - Yemen Türküsü(muzikliste.blogspot.com)
Erol Parlak - Gönül Arzeyliyor Dostu Görmeyi
Gülay - Iğdır(muzikliste.blogspot.com)
Güler Duman - Asılsız Güzele Gönül Bağlama
Güler Duman - Dost(muzikliste.blogspot.com)
Güler Duman - Yalan Dünya (muzikliste.blogspot.com)
Gülşen Kutlu - Sen Benimsin Ben Seninim
Gülten Benli - Yandırdığın Yetmedi Mi
Halil Yalçıner - Yalan Dünya(muzikliste.blogspot.com)
Haluk Tolga İlhan - Bugün Bayram Günü Derler
Hüseyin Turan - Kinifir(muzikliste.blogspot.com)
İlkay Akkaya - El Çek Tabip(muzikliste.blogspot.com)
İsmail Altunsaray - Derde Düştüm(muzikliste.blogspot.com)
Ismail Altunsaray - Yalancısın İnanamam
Kiraz İnal - Değmen Benim Gamlı Yaşlı Gönlüme
Kıvırcık Ali - Kör Olasıca (muzikliste.blogspot.com)
Koray Çatal - Değirmenim Harkım Yok
Kubat - Bugün
Kubat - Ormancı (muzikliste.blogspot.com)
Kutsal Evcimen - Gülemedim(muzikliste.blogspot.com)
Kürşat Gürel - Haram Olasın ft Esra Akaydın (2021)
Musa Eroğlu - Yine Karlar Yağdı (Kime Ne Söyleyim)
Neşe Demir - Bir Daha (muzikliste.blogspot.com)
Neşet Ertaş - Kurusa Fidanın(muzikliste.blogspot.com)
Nilgün Kızılcı - Kalenin Üstü Direk (muzikliste.blogspot.com)
Nilüfer Sarıtaş - Tevhit(muzikliste.blogspot.com)
Nuray Hafiftaş - Doktor(muzikliste.blogspot.com)
Nuray Hafiftaş - Sılayı Ver(muzikliste.blogspot.com)
Oğuz Aksaç - Arada Bir(muzikliste.blogspot.com)
Ozan Özdemir - Vay Deli Gönül(muzikliste.blogspot.com)
Özge Öz & Erdal Yapıcı - Bahcalarda Mor Meni
Ruken Naz - Ahu Gözlüm
Sadık Gürbüz - Turnalar(muzikliste.blogspot.com)
Serpil Erol - Seher Vakti Çaldım Yarin Kapısını
Serpil Sarı - Üzülme (muzikliste.blogspot.com)
Sevim Coşkun - Al Eyvan(muzikliste.blogspot.com)
Seza Kırgız - Gemilerde Talim Var
Soner Olgun - Gerizler Başı
Tolga Çandar - Kuş Olsam(muzikliste.blogspot.com)
Tuncay Balcı - Dertli Gönlüm(muzikliste.blogspot.com)
Yavuz Bingöl - Dağlar Başı Olaydım
Yavuz Bingöl - Sele Verseydim
Yıldız Tilbe - Çalın Davulları(muzikliste.blogspot.com)
Zara - Kizilkaya (muzikliste.blogspot.com)
Zara - Sebebini Bileyim(muzikliste.blogspot.com)
Zeynep Başkan - Değme Felek(muzikliste.blogspot.com)
.......................................................................
Bu Şarkıları Dinleyebileceğiniz Radyolar: Burdaki Yazımda
.......................................................................
Listeyi Hazırlayan: Müzikliste Editörü Yunus 
.......................................................................
Son Güncelleme: 01.01.2020
Bu Listedeki Favori Şarkılarım
Ali Ekber Çiçek - Derdim Çoktur
Arzu Görücü - Kevengin Yollarında
Zeynep Başkan - Değme Felek
Not: Bu liste bilgi edinme amaçlıdır, sitemizde müzik dinleme ve indirme hizmeti yoktur!
Önceki Türkü Listemiz

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Ekim 16, 2018

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır