Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Gülben Ergen ft. Bora Duran - Kalbimi Koydum

Gülben Ergen ft. Bora Duran - Kalbimi Koydum
Gülben Ergen ft. Bora Duran - Kalbimi Koydum
Şarkı: Kalbimi Koydum
Sanatçı: Gülben Ergen ft. Bora Duran
Albüm: Kalbimi Koydum
Çıkış Tarihi: 2015
Video Klip: Klip İzle
sarki sozleri - şarkı sözü:


Şarkı Sözleri

Kalmam içimde bir an umudum olmasa aşktan
Hiç uzatmam bu diyardan çeker giderim
Başımı yasladığım o huzurlu omzun olmasa
Ne anlamı var bu sonsuz güzelliklerin…

Ben yolumu kalbinde buldum
Aklımı aşkınla korudum
Güvendiğim ne varsa yıkıldı
Sen sapasağlam durdun

Kaybedecek bir ömürlük hayat
Sen olmazsan tadı olmayacak
Bir yanım dolup taşarken
Bir yanım hep yarım kalacak

Kalbimi çıkardım yerine,
Kalbini koydum en derine,
Ağlatma,incitme canımı al yerine

Kalbimi çıkardım yerine
Kalbini koydum en derine
Ağlatma,incitme, canımı al yerine

Ne olursa olsun vazgeçme…

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Aralık 25, 2015

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır