Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Emir - Ya Rab

Emir - Ya Rab
Emir - Ya Rab
Şarkı: Ya Rab
Sanatçı: Emir ft. Emrah Karaduman
Klip Çıkış Tarihi: 2016
Albüm: Kendimden - Single 2014
Tarz: Pop
Video Klip: Klip İzle


Şarkı Sözleri
Öyle çok sevilmeye susamıştım ki
Öyle çok istemiştim
Bomboştu sokaklarım yoktu bir ses
Durgundu ne zamandır dalgalı denizlerim
Hangi rüzgar attı seni
Kim bilir nerden geliyordun
Tam da ümidimi kesmiştim artık
Bir mucize oldu
Ya Rab

Kulunu gördün sonunda
Duydun sesimi her şey yolunda
Sevdim deliye döndüm bir anda
Aşkın yüzünü gördüm onunla
Hey hat, birini buldum sonunda
Kalbim, garibim hala şokunda
Öldüm geriye bir anda
Aşkın gücünü gördüm onunla
Hangi rüzgar attı seni
Kim bilir nerden geliyordun
Tam da ümidimi kesmiştim artık
Bir mucize oldu
Ya Rab

Kulunu gördün sonunda
Duydun sesimi her şey yolunda
Sevdim deliye döndüm bir anda
Aşkın yüzünü gördüm onunla
Hey hat, birini buldum sonunda
Kalbim, garibim hala şokunda
Öldüm geriye bir anda
Aşkın gücünü gördüm onunla

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Ocak 13, 2016

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır