Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Yonca Lodi - Özlüyorum

Yonca Lodi - Özlüyorum
Yonca Lodi - Özlüyorum
Şarkı: Özlüyorum
Sanatçı: Yonca Lodi
Klip Çıkış Tarihi: 2016
Albüm: Özlüyorum - Single 2016
Tarz: Pop Slow
Video Klip: Klip İzle


Şarkı Sözleri
Boş odalar gördün mü?
Mumlarıydı gölgeleri
Duvarda duruyormuş
İzliyormuş sensiz beni
Epeydir soluyor duman
Kapanmayan açık yaram
Nerdesin nasılsın bilmem
Bilmeden de gidemem
Seni sevmek günah mı?
Tanrı duyar ya bütün duaları
Dünyaları durdurur geri yollar mı?
Gülüşün kar misali yağar mı?
Seni sevmek günah mı?
Tanrı duyar ya bütün duaları
Yoksa beni senden alıkoyar mı?
Yapmasın...
Özlüyorum

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Ocak 14, 2016

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır