Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Slow Şarkılar 2016 Listesi

Slow Şarkılar 2016 Listesi
slow şarkılar 2016 , slow müzik listesi, türkçe slow şarkılar listesi, slow türk şarkı listesi, slow müzikler listesi, en yeni slow şarkılar listesi, 2016 türkçe slow şarkılar , türkçe slow şarkılar listesi, slow türk şarkı listesi, slow müzikler listesi, en yeni slow şarkılar listesi, 2016 slow şarkılar listesi türkçe, yeni slow şarkılar listesi, slow parça listesi, duygusal müzikler listesi , aşk şarkıları , slow şarkılar 2016 , Türkçe Duygusal Şarkılar (2016 Slow)
2016 Slow Şarkılar Listesi:
♥ 2016 Türk Pop Slow Listesi ♥
Akın - Anlatamıyorum
Aslı Demirer - Lodos (Akustik)
Aslı Hünel - Aşk-ı Sabit
Aşkın Nur Yengi - Çağırma Lütfen
Aydilge - Gel Sarıl Bana
Ayla Çelik ve Beyazıt Öztürk - Bağdat
Ayla Çelik - Aşk Şarkıları
Aynur Aydın - Anlatma Bana
Ayşegül Aldinç ve Gökhan Türkmen - Durum Leyla
Berksan - Gelme Gelme
Buray - Aşk Mı Lazım
Buray - Gül Goncalar
Buray - Sahiden
Buray - Seni Sevmiyorum Artık
Can Gox - Unutama Beni
Cenk Eren - Bir Şarkımız Vardı
Cüneyt Tek feat.Yaşar - Gel Gel
Deniz Toprak ve Resul Dindar - Sebebi Sensin
Ece Seçkin - Olsun
Emir Şamur - Saçma Sapan
Emre Altuğ - Dokunduğun Gibi
Emre Aydın - Ölünmüyor
Emre Aydın - Sen Beni Unutamazsın
Enbe Ork. ve Feride Akın - Bilir Mi
Enbe Ork. ve Cem Belevi - Yollarım Olsa
Erol Evgin ve Sıla - Ateşle Oynama
Ersan Er feat Murat Başaran - Ceylan Gözlüm
Feride Hilal Akın - İntihaşk
Ferman Akgül - İstemem Söz Sevmeni
Fettah Can - Olan Bize Oldu
Gece - Kalbe Kördüğüm
Gökçe Kılınçer - Yalan
Gökhan Türkmen - Aşktır
Gökhan Türkmen - Olsun
Gripin - Beni Boş Yere Yorma
Gülay - Mucize
Han Çelikcan - Sonsuza Kadar
Hande Yener - Görev
Harun Kolçak ve Gökhan Türkmen - Yanımda Kal
Harun Kolçak ve Gülçin Ergül - Ağlat Beni
İrem Derici - Bana Hiçbir Şey Olmaz
İrem Derici - Gizli Sevda
İrfan Özata - Örf
Kalben - Çorap
Kalben - Haydi Söyle
Kıraç - Yolun Sonu
Koray Avcı - Aşk Sana Benzer
Koray Avcı - Hoş Geldin
Koray Avcı - Yakarım Geceleri
Koray Avcı - Yanımda Sen Olmayınca
Kutsi ve Meral Kendir - Söz Konusu Aşk
Mert Royfe - Zaman
Mithat Can Özer - Ateş Böceği
Mor ve Ötesi - Anlatamıyorum
Murat Dalkılıç - Rivayet
Mustafa Ceceli - Emri Olur
Oğuz Berkay Fidan ve Murat Boz - Olmuyor
Oğuzhan Koç - Bulutlara Esir Olduk
Onur Şener - Sel Suyu
Ömür Gedik – Ölümsüz Aşk
Pinhani - Nehirler Durmaz
Rafet El Roman - Kurşun
Resul Dindar - Hiç
Rubato - Kaç Kadeh Kırıldı
Sancak - Yağmur
Serdar Ortaç - Harap
Serdar Ortaç - Kalleş
Sertab Erener - Aşk Beni
Seyhan Murat - Git
Simge - Yankı
Simge Pınar - Yeni Bir Hayat
Sıla - Yan Benimle
Sıla - Kurşun
Soner Arıca - Saklı
Soner Sarıkabadayı - Bitanem Deme Bitanem
Şenay Lambaoglu - Başka Türlü Bir Şey
Tan Taşçı - Nasıl Seveceğim
Tarkan - Sevmekten Kim Usanır
Teoman ve İrem Candar - İki Aşk
TNK - Unutmam Seni
Tuğçe Haşimoğlu – Ayrılık Şarkısı
Tuna Kiremitçi ve Gonca Vuslateri - Sana Dair
Yalın - Nöbetçi Geceler
Yalın - Sesinde Aşk Var
Yalın - Sevgili Kalp Sancım
Yirmi7 - Sokak Lambası
Yonca Lodi - Özlüyorum
Zakkum - Dile Kolay Kalbe Değil
Zeynep Dizdar - Son Bir Rica
Listeyi Hazırlayan: Müzikliste Yunus / Güncelleme: 26.12.2016

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Nisan 25, 2016

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır