Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Emre Aydın - Sen Beni Unutamazsın

Emre Aydın - Sen Beni Unutamazsın
Emre Aydın - Sen Beni Unutamazsın
Şarkı: Sen Beni Unutamazsın
Sanatçı: Emre Aydın
Klip Çıkış Tarihi: 2016
Albüm: Sen Beni Unutamazsın - Single 2016
Tarz: Pop, Slow
Video Klip: Klip İzle


Şarkı Sözleri
Ben Buna Hazır Değilim Dedi...
Ben Buna Hazır Değilim

Halim Toz, Halim Duman Olmasa
Yenilsem, Tükensem Bitsem
Bir Ah Etmem

Unuttum Çoktan Geriye Dönmem,
Geriye Dönmem, Geriye Dönmem

Ama Sen Beni Unutamazsın, Anımsarsın Aniden
Bir Adam Bir Akşam, Misal Bana Benzeyen
Tutar Geçer Tam Önünden

Ne Yapsan Sen Beni Unutamazsın
Bir Yağmur Yağsında Bir Şarkı Çalsın
Sen Beni Ölsen Unutamazsın

Ceplerinde Cümleler, Saklayamazsın
Boğazın Düğümlenir, Konuşamazsın
Sen beni ölsen...

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Aralık 15, 2016

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır