Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Suat Suna - Seni Buldum

Suat Suna - Seni Buldum
Suat Suna - Seni Buldum
Şarkı: Seni Buldum
Sanatçı: Suat Suna
Klip Çıkış Tarihi: 2017
Albüm: Seni Buldum
Tarz: Pop, Slow
Video Klip: Klip İzle


Şarkı Sözleri
Seni buldum, buldum seni
Kapat artık gözlerini
Sonunda gördüm seni

Hergün daha, daha güzel
Yalnız bana özel
Ne mutlu buldum seni
Sonunda gördüm seni
Ne mutlu buldum seni

Seni buldum, buldum seni
Kapat artık gözlerini
Sonunda gördüm seni

Hergün daha, daha güzel
Yalnız bana özel
Ne mutlu buldum seni
Sonunda gördüm seni
Ne mutlu buldum seni

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Şubat 15, 2017

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır