Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Ferman Akgül - Yürüyorum İçimde

Ferman Akgül - Yürüyorum İçimde
Ferman Akgül - Yürüyorum İçimde
Şarkı: Yürüyorum içimde
Sanatçı: Ferman Akgül
Albüm: Yürüyorum İçimde
Tarz: Pop, Slow
Çıkış Tarihi: 2017
Ferman Akgül - Yürüyorum İçimde
Ferman Akgül - Yürüyorum İçimde
Şarkı: Yürüyorum içimde
Sanatçı: Ferman Akgül
Albüm: Yürüyorum İçimde
Tarz: Pop, Slow
Çıkış Tarihi: 2017
Şarkı Sözleri
Mor Bir Sabaha Uyandım
Başka Bir Zamanda Yürüyor Gibi
Dönüşü Olmayan Bir Yola Girdim
Bir Yokluk Girdabında
Kalbimde Yoruldu Aşk

Gün Sessizliği Kovalarken
Aklıevvel Bir Bakış Aradı Issız Gözlerimi
Umudun Günlüğü Kayıp
Çırılçıplak Bir Gerçeğin Ortasında
Görenler Mutlu Sansa Da

Göç Çoktan Başladı Ruhumda
Kim Farkında Derdimin
Zamanın Dili Lal
Kalbimde Çöl Sessizliği Var
Efkarı Çalınmış Şehrimin
Arka Sokaklarında Geçiyor Ömrüm
Gözlerim Kapalı
Yürüyorum Içimde

*****

Mor Bir Sabaha Uyandım
Başka Bir Zamanda Yürüyor Gibi
Dönüşü Olmayan Bir Yola Girdim
Bir Yokluk Girdabında
Kalbimde Yoruldu Aşk

Gün Sessizliği Kovalarken
Aklıevvel Bir Bakış Aradı Issız Gözlerimi
Umudun Günlüğü Kayıp
Çırılçıplak Bir Gerçeğin Ortasında
Görenler Mutlu Sansa Da

Göç Çoktan Başladı Ruhumda
Kim Farkında Derdimin
Zamanın Dili Lal
Kalbimde Çöl Sessizliği Var
Efkarı Çalınmış Şehrimin
Arka Sokaklarında Geçiyor Ömrüm
Gözlerim Kapalı
Yürüyorum Içimde

Albüm Şarkıları
01. Açılış
02. Tütsü
03. Yürüyorum İçimde
04. Düş Sırtında (feat. İskender Paydaş)
05. Pişmanım
06. Her Cennet
07. Kalbimin Zindanları
08. Bana Gel
09. İstemem Söz Sevmeni
10. Aşık Uyandım
11. Anlatacağım Tanrıma

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Mart 27, 2017

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır