Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Güven Yüreyi - Sen Maşallah


Güven Yüreyi - Sen Maşallah Klibi İzle...

Güven Yüreyi - Sen Maşallah
Şarkı:
Sen Maşallah
Sanatçı:
Güven Yüreyi
Albüm:
Sen Maşallah
Tarzı:
Pop
Çıkış Tarihi:
2017
Şarkı Sözleri
Bir günah bırakmadın bana
Sen maşallah hepsini topla
Her yerdesin bi orda bi burda
Hızlı büyüdün ortamda
Ama iyi mi kötü mü bilemiyorum
Senin adına endişe ediyorum
Gözüne hoş gelen aslında boş
Aslında boş geleceği görüp sadece gülüyorum
Üzgünüm seni üzdüm
Ama pişman değilim
Sayende az yaşarmadı gözüm
Ama pişman değilim

Söz & Müzik: Asil Gök, Derya Uluğ
Düzenleme: Asil Gök, Osman Çetin
Yönetmen: Bedran Güzel

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Temmuz 20, 2017

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır