Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Güliz Ayla - Bilirkişi


Güliz Ayla - Bilirkişi Klibi İzle...

Emre Kaya - Rüzgar
Şarkı:
Bilirkişi
Sanatçı:
Güliz Ayla
Albüm:
Bilirkişi
Tarzı:
Pop
Çıkış Tarihi:
2017
Şarkı Sözleri
Neden geçersin hep uzaktan
Bizimki can değil mi ?
Biktik kapıda nöbetten
Icimiz sisti!

Hayranınız ufaktan
Hepimiz cok beğendik
Oluyoruz meraktan
Bu kimin nesi?

Eyvah yanarım valla gönlümde tuttun şimdiden
Eyvah ipleri saldım elimden
Eyvah yanarım valla gönlümde tuttun şimdiden
Eyvah ipleri saldım elimden

Hadi dans edelim
Tut elimi gidelim
Tipe bak valla yerim

Bilirkisi benim
Seni inceledim
Şahaneden bir adım öndesin

Hey bayim bak burdayız
Daha ölmedik ayaktayız

Farkedeceksen acilen
Bayılayım şurada!

Hayranınız ufaktan
Hepimiz çok beğendik
Ölüyoruz meraktan
Bu kimin nesi?

Yonetmen: Murad Kucuk
Soz - Muzik: Guliz Ayla
Aranje: Gursel Celik

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Kasım 24, 2017

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır