Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Işın Karaca - Bize De Bu Yakışır


Işın Karaca - Bize De Bu Yakışır Klibi İzle...

Emre Kaya - Rüzgar
Şarkı:
Bize De Bu Yakışır
Sanatçı:
Işın Karaca
Albüm:
Eyvallah
Tarzı:
Pop
Çıkış Tarihi:
2017
Şarkı Sözleri
ARAMIZDA SIRA SIRA DAĞLAR YOKSA DA
EH AŞİKAR YAN YANA BİLE HASRETİM SANA
YARALARI KANATIP ACILARI UNUTUP
YÜREĞİME SIKI SARILIP BAYILIYORUM
BEN SANA KOŞA KOŞA GELİRİM GÖZÜM KARA
AH AŞKINDAN SAYA SAYA VARDIM SABAHLARA
BUGÜNÜMÜ UNUTUP YARINIMA TUTUNUP CANIMI DA YOLUMA KOYUP
AH SEVİYORUM BEN..

YETER YETER YÜRÜYORUM YOLUNA
HAYAT KISA BİR AŞK YETER SANA, BANA
YALAN DOLAN ACI KEDER NE VARSA
GEL BENİMLE SİL BAŞTAN
BİZEDE BU YAKIŞIR

Söz: Işın Karaca / Saadet Algan / Sefa Chesmberah
Müzik:Selim Bölükbaşı / Işın Karaca / Akın Büyükkaraca
Düzenleme: Akın Büyükkaraca / Turan Güçnar

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Aralık 02, 2017

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır