Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Ercan Saatçi - Seni Görmeyeli


Ercan Saatçi 20 Yıl Aradan Sonra Slow Şarkısı "Seni Görmeyeli" Klip ve Şarkı Sözü...

Candan Erçetin - Değişiyoruz
Şarkı:
Seni Görmeyeli
Sanatçı:
Ercan Saatçi
Albüm:
Seni Görmeyeli
Tarzı:
Pop-Slow
Çıkış Tarihi:
2018
Şarkı Sözleri
Seni Görmeyeli Yaz Oldu, Kış Oldu, Çok Oldu Amma...
Şarkılar Çalmıyor Sus Oldu, Pus Oldu, Suspus Oldu Amma...
Sarmaşık Açmıyor , Gül kokmuyor , Ay Batmadan Uyunmuyor Amma...
Sofralar Neşesiz Hiç Gülmüyor, Bu Kalp Seni Unutmadan Amma...

Ah yine yaralandım, boş yere hırpalandım...
Bir Gurur Uğruna Sen Benden Geçtin De,
Yok Yere Karalandım...

Ah yine yaralandım, boş yere hırpalandım...
Bir Gurur Uğruna Sen Benden Geçtin De,
Yok Yere Karalandım...

Bir Gurur Uğruna Sen Benden Geçtin De,
Yok Yere Karalandım...

Söz - Müzik düzenleme: Ercan Saatçi
Yapım: rec by saatchi 2018

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Haziran 28, 2018

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır