Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Etkileyici Duygusal Aşk Barışma Şarkıları

Slow Şarkılar 2019 Listesi
Ayrılıp Barışmak İsteyenlere , Sevipte Ayrılanlara Müzikler , Barışma Şarkıları , Küs Sevgiliyle Barışmak İçin Şarkı Tavsiyesi , Barışma İsteği Uyandıran Şarkılar , Biten aşklara barışmak için şarkı önerisi , Ayrıldıktan sonra dinlenmesi gereken müzikler , Ayrılıkla Biten İlişkilere Özür Dilemek İçin Seçtiğim şarkılar , Barışma Müziği , Sevgiliye Barışma Şarkısı , Geri Dönmesini Sağlıcak Şarkılar , Kavuşma Müzikleri , Özlem Şarkıları , Hasret Şarkıları , Slow Romantik Şarkılar , Sevgili Sevdiğinize Bu Şarkılarla Bir Şans Daha Verin...
Barışma İçin Sevdiğinize Aşk Şarkıları:
Aydilge - Haberin Yok (Gözdeki yaşımsın benim Neredesin, neredesin?)
Bilal Sonses - İki Kelime (Gel kırma beni, İki kelimemden biri sensin)
Buray - Bir Ömürlüğüm (Sensiz Çok Güçsüz, Çok Hüzünlüyüm)
Burcu Güneş - Biz Aşkı Meleklerden Çaldık (Birbirimize sımsıkı bağlandık)
Burcu Güneş - Ben Bir Tek Kadın (Sen uyurken, Hasretin dökülür gecelerden)
Candan Erçetin - Özür Dilerim (Ben seni istemeden yürekten kırmış olabilirim)
Cem Adrian - Beni Affet Bu Gece (Beni affet bu gece, sadece bil istedim)
Dario Moreno - Deniz Ve Mehtap (sordular seni neredesin?)
Ece Mumay - Bir Vedayla Bir Ömür (Seni ne çok sevdiğimi,Bile bile gidiyorsun)
Ece Seçkin - Olsun (Unutuluyor mu böyle bitince?)
Gece Yolcuları - Olmuyor (Olmuyor sensiz hayat düzen tutmuyor)
Gökhan Türkmen - Olmadı (Dolmadı, sensiz olmadı... Yerin dolmadı!)
Kolpa - Böyle Ayrılık Olmaz (Kim derdi ki seninle bir gün ayrılacağız)
Mehmet Erdem - Sensiz Ben Olamam (Sensiz ben olamam, yıkılırım ayakta duramam)
Melek Mosso - Gölgen Yeter (Bırakma beni, Çekip gitme gidersen peşimde hüzün ve keder)
MFÖ - Ruh Halim Yerlerde (Gözlerim yollarda yanımda olmasan da...)
Özgün - Direniyorum Yokluğuna (Bugün ayrılığın doğum günü)
Pera - Sensiz Ben (hatalarım acıtır seni böyle mi kaybettim)
Rafet El Roman - Gönül Yarası (Nereye baksam izlerin var, silinmiyor Gönül yarası bu)
Serdal Demir - Özür Dilerim (Seni bile bile benden kopardılar)
Sertaç Balcı - Hayatıma Hoşgeldin (Şükür kavuşturana)
Volkan Konak - Cerrahpaşa (Ayrılık defterini,Elimize verdiler)
Yaşar - Markiz (Yarım kaldı hikayemiz)
Yıldız Tilbe - Yar Sevme (Senden başka hiç kimseyi sevmedim, sevmedim)
.......................................................................
Listeyi Hazırlayan: Müzikliste Editörü Yunus
.......................................................................
Son Güncelleme: 22.12.2018

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Aralık 20, 2018

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır