Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Ziynet Sali - Bana Da Söyle


Ziynet Sali - Bana Da Söyle Şarkısı Klip ve Şarkı Sözü...

Yeşim Salkım & Ercüment Vural - Rüyalar
Şarkı:
Bana Da Söyle
Sanatçı:
Ziynet Sali
Albüm:
Bana Da Söyle
Tarzı:
Pop
Çıkış Tarihi:
2019
Şarkı Sözleri
Yılları bir güne nasıl sığdırdın,
Bana da söyle bende bileyim
Hasretin acısını nasıl dindirdin
Bana da söyle bende bileyim

Yüreğin ince ince sızlamadı mı?
Gözlerin gizli gizli ağlamadı mı?
Bana da söyle, bana da söyle
Bana da söyle bende bileyim

Sana yalvarmıştım
Sana yakarmıştım
Senden başka kimsem
Kimsem yok demiştim

Söz Müzik : Ferdi Tayfur
Düzenleme : Mustafa Ceceli

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Mart 13, 2019

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır