Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

Altın Gün - Süpürgesi Yoncadan


Altın Gün - Süpürgesi Yoncadan Şarkısı Klip ve Şarkı Sözü...

Yeşim Salkım & Ercüment Vural - Rüyalar
Şarkı:
Süpürgesi Yoncadan
Sanatçı:
Altın Gün
Albüm:
Gece
Tarzı:
Pop,Funk
Çıkış Tarihi:
2019
Şarkı Sözleri
Süpürgesi yoncadan
Süpürgesi yoncadan
Gayet beli inceden
Gayet beli inceden
Süpürgesi yoncadan
Süpürgesi yoncadan
Gayet beli inceden
Gayet beli inceden
Aman şaşırttın beni
Aşka düşürdün beni
Aşk adamı ağlatır
Dert adamı söyletir
Aman şaşırttın beni
Aşka düşürdün beni
Aşk adamı ağlatır
Dert adamı söyletir
Aman şaşırttın beni
Aşka düşürdün beni
Aşk adamı ağlatır
Dert adamı söyletir

Söz Müzik : Muzaffer Sarısözen
Düzenleme : Altın Gün

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Mayıs 18, 2019

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır