Slow | Pop | Rock | Türkü | Folk | Rap | R&B | Club | Dance | House | Electronic | Techno | 50s | 60s | 70s | 80s | 90s | 2000s | 2010s | 2020s | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |

2020 Türkçe Slow Şarkı Listesi

Slow Şarkılar 2020 Listesi
slow şarkılar 2020 , slow müzik listesi, türkçe slow şarkılar listesi, slow türk şarkı listesi, slow müzikler listesi, en yeni slow şarkılar listesi, 2020 türkçe slow şarkılar , türkçe slow şarkılar listesi, slow türk şarkı listesi, slow müzikler listesi, en yeni slow şarkılar listesi, 2020 slow şarkılar listesi türkçe, yeni slow şarkılar listesi, slow parça listesi, duygusal müzikler listesi , aşk şarkıları , slow şarkılar 2020 , Türkçe Duygusal Şarkılar (2020 Slow)
2020 Slow Şarkılar Listesi:
♥ 2020 Türk Pop Slow Listesi ♥
Aslı Güngör - Meleklerin Yolu
Berkay - Dert Faslı
Berkay - Kırgınım Ona
Bora Öztoprak - Meselâ
Burak Duman - Teklif
Burcu Güneş - Ah Bu Ben
Burcu Güneş - Benim Hala Umudum Var
Burcu Güneş - Derman Sendedir
Ceylan Ertem ve Gökhan Türkmen - Gönül
Demet Akalın - Kahır
Demet Akalın - Söz
Demet Sağıroğlu - Yaşadım Saydın Mı?
Derya Bedavacı - Naz Değil
Ebru Elver - Gelsene Yanıma
Ebru Yaşar - Kalmam
Eda Baba - Beni Vur
Elif Kaya - Selam Ver
Ferah Zeydan & Kaan Beyru - Dön Desem
Feride Hilal Akın - Yağmurlar
Ferhat Göçer - Ben Yine Sana Vurgunum
Ferhat Göçer - İmkansız
Funda - Güneşim
Funda Arar - Doldur Yüreğimi
Funda Arar - O Şarkıyı Çal
Gökhan Türkmen - Gülmedi Kader
Gökhan Türkmen - Kağıt
Göksel - Ben Fena Aşığım
Gülben Ergen - Bu Benim Hayatım
Güven Yüreyi - Aldanmam
Hande Ünsal - İyi misin?
Işın Karaca - Geri Gelme
Işın Karaca - Mevzu Bu Mu
İlyas Yalçıntaş - Dünya Senin
İrem Derici - Dudak Payı
Kenan Doğulu - Bizimdir
Keremcem - Geçmiş Olsun
Keremcem - Gitmişsin Çoktan
Koray Avcı - Gidiyorum
Kutsi - Hayranım Sana
Linet - Yatsın Yanıma
Mehmet Erdem - Şu Senin Çekip Gitmelerin
Murat Boz - Can Kenarım
Mustafa Ceceli, İrem Derici, Sinan Akçıl - Çok Sevmek Yasaklanmalı
Mustafa Ceceli - Ki Sen
Nazan Öncel - Bir Bilsem Ah, Bir Bilebilsem
Nil Karaibrahimgil - Sakız Adası
Nükhet Duru & Sıla - Yaralım
Oğuzhan Koç - Hesabıma Yazıyor
Özgün - Mahzen
Pinhani - Hikayeler Tükendi
Serdar Ortaç - Ok Çıkmış Yaydan
Sertab Erener - Geçer
Sıla - İnandım
Sibel Bilgiç - Diyemedim
Sibel Can - Yalnız Beni Sev
Soner Arıca - Tanrıya Kaldı Karar (Akustik)
Soner Sarıkabadayı - Kolay Olmayacak
Tan Taşçı - Yalvarırım
Tual - Nafile
Tuğkan - Kusura Bakma
Tuna Kiremitçi - Sevmek Mi Sevilmek Mi
Yalın - Ya Sabır
Zeynep Bastık - Çukur
Zeynep Bastık, Emir Can İğrek - Dargın
Zeynep Bastık - Uslanmıyor Bu
Ziynet Sali - Ömrüm
Listeyi Hazırlayan: Müzikliste Yunus / Güncelleme: 20.12.2020
2020 yılında çıkan şarkılar yer almaktadır! Belirli Aralıkla Güncellenmektedir.
Not: Bu liste bilgi edinme amaçlıdır, sitemizde müzik dinleme ve indirme hizmeti yoktur!
2019 2020 2021

Müzikliste Yazarı ve Tam35 Grafikeri

Ocak 07, 2020

Müzik Liste Bilgi:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Bu Site'de Müzik İndirme ve Dinleme Hizmeti Yoktur!
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır. Müzik Dinleme ve Müzik İndirme İpuçları İçin Tıklayın
Bu Sitede Müzik İndirme Hizmeti Yoktur | Reklamsız Tek Müzik Sitesi
Müzik Listeleri © 2009 - Tüm Hakları Saklıdır